Кондришина
Олена Сергіївна
Олена Сергіївна
Вчитель початкових класів
Шепетівської ЗОШ №6
Стаж роботи – 35 роки
Курсова перепідготовка – 2015 рік
Спеціаліст "Старший вчитель"
Моє кредо
Я не просто навчаю, що робити, що знати, а навчаю
раціональних способів вирішення будь-якого завдання.
Педагогічне кредо
- Учитель не той, хто вчить, а у кого вчаться.
- Вчитися легко, коли вчитися цікаво.
- Роби велике, не обіцяючи великого.
- Бути завжди людиною…
- Вчитися легко, коли вчитися цікаво.
- Роби велике, не обіцяючи великого.
- Бути завжди людиною…
Філософія освіти
«Всі
діти обдаровані і талановиті, тому покликання вчителя -підтримувати в них талановитість, розвивати і плекати
індивідуальне, самобутнє, спираючись на їх природу, боячись втратити їх»
Заповіді
- Вір у дитину!
- Знай дитину!
- Поважай дитину!
- Розумій дитину!
Основні ідеї освіти сьогодення
Навчатися, щоб уміти.
Навчатися, щоб діяти.
Навчатися, щоб жити разом.
Навчатися, щоб бути.
СТИЛЬ РОБОТИ
СТИЛЬ РОБОТИ
Працювати на учня;
Доброта + суворість + справедливість = позитивний результат;
Вчити дітей самостійності, відповідальності, самоконтролю;
Прислухатися до думки учня;
Не нав'язувати своїх ідей;
Вчити своїми вчинками, діями, справами;
Виховний потенціал не в самому виховному заході, а в процесі підготовки до нього, бо саме тут розвивається особистість;
Відкидаю поняття “нехочу”, “невмію”, “незнаю” – вчу цьому дітей.
Вчити дітей самостійності, відповідальності, самоконтролю;
Прислухатися до думки учня;
Не нав'язувати своїх ідей;
Вчити своїми вчинками, діями, справами;
Виховний потенціал не в самому виховному заході, а в процесі підготовки до нього, бо саме тут розвивається особистість;
Відкидаю поняття “нехочу”, “невмію”, “незнаю” – вчу цьому дітей.
Тема:
Розвиток критичного мислення на уроках читання.
Завдання:
Всебічно розвивати здібності кожної дитини;
Уточнювати, поглиблювати та розвивати сенсорні уміння
школярів;
Формувати власне розв’язання проблеми і обгрунтовувати її розумними доказами;
Вдосконалювати зв’язне мовлення, вільно
розмірковувати, приймати різноманітні ідеї та думки;
Постійно активізувати мислення, залучати дітей до плідного
обговорення;
Допомагати учням ставити власні запитання;
Створювати умови для “відкриття” , самостійного здобування знань;
Залучати всіх учнів до активного одержання знань, складання
схем;
Розширювати понятійний словниковий запас дітей;
Формувати креативні можливості кожного учня.
“Жити – значить мати проблеми, а розв’язувати їх – значить зростати інтелектуально”.
( Дж. Гілфорд)
( Дж. Гілфорд)
Принципи роботи:
1.Принцип діяльності;
2.Принцип цілісної уяви про світ;
3.Принцип безперервності;
4.Принцип мінімакса;
5.Принцип психологічної комфортності;
6.Принцип варіативності;
7.Принцип творчості.
Методи роботи:
1. Пояснювально-ілюстративний метод:
- повідомлення теми і мети;
- актуалізація знань;
- пояснення нового матеріалу;
- закріплення знань;
- контроль.
2. Діяльнісний метод:
- постановка навчальної задачі;
- відкриття дітьми нових знань;
- первинне закріплення з коментуванням;
- самостійна робота з перевіркою в класі;
- розв'язування вправ на повторення;
- розвиток тренувальних вправ;
- контроль.
Дитина на уроці:
1) Вчиться креативно мислити;
2) Самостійно обирає шлях;
3) Досліджує проблему;
4) Вчиться виражати свої думки;
5) Вчиться приймати рішення;
6) Шукає варіанти вирішення проблеми.
Способи ознайомлення з досвідом:
1. Виступи на педрадах.
2. Робота в ТГ ШМО.
3. Участь у ярмарку педагогічних здобутків.
4. Висвітлення у засобах масової інформації.
5. Участь у міських семінарах.
6. Участь у роботі ШМО.
7. Проведення відкритих уроків.
Вивчення досвіду педагогів-новаторів:
1. Д.Б. Ельконін “Психологія гри”
2. В. Коваленко “Ігрові методики роботи з учнями 1-4 класів”
3. О. І. Пометун, Л. В.Пироженко “Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання”
4. О. І. Пометун “Інтерактивні технології навчання”
5. О. М. Пєхота “Освітні технології”
1. Пояснювально-ілюстративний метод:
- повідомлення теми і мети;
- актуалізація знань;
- пояснення нового матеріалу;
- закріплення знань;
- контроль.
2. Діяльнісний метод:
- постановка навчальної задачі;
- відкриття дітьми нових знань;
- первинне закріплення з коментуванням;
- самостійна робота з перевіркою в класі;
- розв'язування вправ на повторення;
- розвиток тренувальних вправ;
- контроль.
Дитина на уроці:
1) Вчиться креативно мислити;
2) Самостійно обирає шлях;
3) Досліджує проблему;
4) Вчиться виражати свої думки;
5) Вчиться приймати рішення;
6) Шукає варіанти вирішення проблеми.
Способи ознайомлення з досвідом:
1. Виступи на педрадах.
2. Робота в ТГ ШМО.
3. Участь у ярмарку педагогічних здобутків.
4. Висвітлення у засобах масової інформації.
5. Участь у міських семінарах.
6. Участь у роботі ШМО.
7. Проведення відкритих уроків.
Вивчення досвіду педагогів-новаторів:
1. Д.Б. Ельконін “Психологія гри”
2. В. Коваленко “Ігрові методики роботи з учнями 1-4 класів”
3. О. І. Пометун, Л. В.Пироженко “Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання”
4. О. І. Пометун “Інтерактивні технології навчання”
5. О. М. Пєхота “Освітні технології”
Власні
творчі роботи:
•Використання ІКТ в
початковій школі
;
•Посібник “Уроки християнської етики в першому класі”;
•Розвиток творчих здібностей
на уроках математики в 2 класі;
•Організація індивідуального навчання дітей з вадами розумового розвитку
;
• Презентації на уроках природознавства у 4 класі;
• Актуалізація пізнавальної діяльності учнів на уроках читання;
Всебічний розвиток
особистості;
Виховання стійкого інтересу до навчання;
Творчий спосіб здобування знань;
Розширення обсягу знань учня початкової школи;
Полегшення сприйняття програмового матеріалу в подальшому
навчанні;
Стабільне бажання дитини вчитися.
Мої досягнення:
Мої досягнення:
«Дітей треба вчити не граючи, а серйозно, з почуттям
відповідальності. Учитель має так добре і мистецьки виконувати роль, щоб діти
забули про свою потребу в грі»
Ш.О. Амонашвілі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий