Моє портфоліо

Кондришина 
Олена Сергіївна
Вчитель початкових класів 
Шепетівської ЗОШ №6
Стаж роботи – 35 роки 
Курсова перепідготовка – 2015 рік
Спеціаліст "Старший вчитель"

                  Моє кредо

Я не просто навчаю, що робити, що знати, а навчаю раціональних способів вирішення будь-якого завдання.
                 Педагогічне кредо
   - Учитель не той, хто вчить, а у кого вчаться.
- Вчитися легко, коли вчитися цікаво.
- Роби велике, не обіцяючи великого. 
- Бути завжди людиною

            Філософія освіти
«Всі діти обдаровані і талановиті, тому покликання вчителя  -підтримувати в них талановитість, розвивати і плекати індивідуальне, самобутнє, спираючись на їх природу, боячись втратити їх»
      Заповіді
Люби дитину !       
- Вір у дитину!
Знай дитину!
Поважай дитину!
Розумій дитину!
Основні ідеї освіти           сьогодення
Навчатися, щоб уміти.
Навчатися, щоб діяти.
Навчатися, щоб жити разом.
Навчатися, щоб бути.
СТИЛЬ  РОБОТИ
   Працювати на учня; 
   Доброта + суворість + справедливість = позитивний результат;
Вчити дітей самостійності, відповідальності, самоконтролю;
Прислухатися до думки учня;
Не нав'язувати своїх ідей;
Вчити своїми вчинками, діями, справами;
Виховний потенціал не в самому виховному заході, а в процесі підготовки до нього, бо саме тут розвивається особистість;
Відкидаю поняття “нехочу”, “невмію”, “незнаю” – вчу цьому дітей.
Тема:
Розвиток критичного мислення на уроках читання.
  Завдання:
Всебічно розвивати здібності кожної дитини;
Уточнювати, поглиблювати та розвивати сенсорні уміння школярів;
Формувати власне розвязання проблеми і обгрунтовувати її розумними доказами;
Вдосконалювати звязне мовлення, вільно розмірковувати, приймати різноманітні ідеї та думки;
Постійно активізувати мислення, залучати дітей до плідного обговорення;
Допомагати учням ставити власні запитання;
Створювати умови для “відкриття” , самостійного здобування знань;
Залучати всіх учнів до активного одержання знань, складання схем;
Розширювати понятійний словниковий запас дітей;
Формувати креативні можливості кожного учня.
“Жити – значить мати проблеми, а розвязувати їх – значить зростати інтелектуально”.  
( Дж. Гілфорд)
  Принципи роботи:
1.Принцип діяльності;
2.Принцип цілісної уяви про світ;
3.Принцип безперервності;
4.Принцип мінімакса;
5.Принцип психологічної комфортності;
6.Принцип варіативності;
7.Принцип творчості.

 Методи роботи:
1. Пояснювально-ілюстративний метод:
- повідомлення теми і мети;
- актуалізація знань;
- пояснення нового матеріалу;
- закріплення знань;
- контроль.
2. Діяльнісний метод:
- постановка навчальної задачі;
- відкриття дітьми нових знань;
- первинне закріплення з коментуванням;
- самостійна робота з перевіркою в класі;
- розв'язування вправ на повторення;
- розвиток тренувальних вправ;
- контроль.
        Дитина на уроці:
1) Вчиться креативно мислити;
2) Самостійно обирає шлях;
3) Досліджує проблему;
4) Вчиться виражати свої думки;
5) Вчиться приймати рішення;
6) Шукає варіанти вирішення проблеми.

Способи ознайомлення з досвідом:
1. Виступи на педрадах.
2. Робота в ТГ ШМО.
3. Участь у ярмарку педагогічних здобутків.
4. Висвітлення у засобах масової інформації.
5. Участь у міських семінарах.
6. Участь у роботі ШМО.
7. Проведення відкритих уроків.

Вивчення досвіду педагогів-новаторів:
1. Д.Б.  Ельконін “Психологія гри”
2. В. Коваленко “Ігрові методики роботи з учнями 1-4 класів”
3. О. І. Пометун, Л. В.Пироженко “Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання”
4. О. І. Пометун “Інтерактивні технології навчання”
5. О. М. Пєхота “Освітні технології”

Власні творчі роботи:
Використання ІКТ в початковій школі ;
Посібник “Уроки християнської етики в першому класі”;
Розвиток творчих здібностей на уроках математики в 2 класі;
Організація індивідуального навчання дітей з вадами розумового розвитку ;
 Презентації на уроках природознавства у 4 класі;
 Актуалізація пізнавальної діяльності учнів на уроках читання;


Ігрові технології
- За метою проведення ;
- За дидактичною метою ;
- За характером педагогічного процесу ;
- За формою взаємодії учасників .

День Соборності України

Результати  роботи:

Всебічний розвиток  особистості;
Виховання стійкого інтересу до навчання;
Творчий спосіб здобування знань;
Розширення обсягу знань учня початкової школи;
Полегшення сприйняття програмового матеріалу в подальшому навчанні;

Стабільне бажання дитини вчитися.

                 Мої досягнення:




















«Дітей треба вчити не граючи, а серйозно, з почуттям відповідальності. Учитель має так добре і мистецьки виконувати роль, щоб діти забули про свою потребу в грі»

 Ш.О. Амонашвілі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий